jueves, 14 de enero de 2010

Entrevista a la Marta Font

Bon any 10 a tots els que ens seguiu desde els inicis del programa i a tots els que us heu incorporat fa poc: Benvinguts!
Avui m'he aixecat amb un somriure, crec que enyorava venir a la ràdio i fer el programa. He disfrutat com mai parlant una estona amb una persona tan entranyable com la Marta Font. Gràcies Marta, ha sigut un plaer.

Us passo les cançons que ha triat la Marta:
1. Nabusco de Verdi. Nana Mouskori
2. Cherokee. La locomotora negra
3. Fa 20 anys que tinc 20 anys. Joan Manel Serrat
4. Barri antic. La taverna
5. Girona m'enamora. Sardana popular

Aquí teniu l’entrevista:



Una abraçada gegant i fins la setmana que ve.
Imma.

1 comentario:

  1. Concepació Pagès19 de enero de 2010, 7:05

    M'ha agradat molt l'entrevista! tan la Marta Font com l'entrevistadora sou genials, sembleu professionals. M'ho he passat molt bé. Gràcies

    ResponderEliminar