jueves, 17 de diciembre de 2009

Entrevista a en Pep Rafart de Can Serrallonga

Avui m'he aixecat amb la panxa rara. Desprès de passar una bona estona al lavabo, he decidit que a currar no me'n veia en cor, però que el programa "Parlem" havia de sortir en antena en directe. En Miquel m'ha portat uns aquarius i pit i collons cap a Can Serrallonga a buscar en Pep. A partir d'aquí tot ha fluït. Gràcies Pep, m'agrada que gent com tu vingui al programa i digui el que pensa. Jo avui també ho he fet. Us adjunto les cançons que ha triat en Pep:

1. Lluís Llach. El bandoler
2. Adrià Punti. Tu i jo sols sota un col
3. Fefe
4. Tonieti
5. The Row. Torna torna Serrallonga
6. Fefe. El Mercat

Aquí teniu l'entrevista amb en Pep:



Gràcies a tots els que ens seguiu cada setmana.
Bon Nadal i Bon Any Nou!
Una abraçada gegant.
Imma.

No hay comentarios:

Publicar un comentario