jueves, 13 de mayo de 2010

Entrevista a la Srta. Pagès

Avui és el meu aniversari. Faig 29 primaveres.
Contenta que el meu cumple fos un dijous, vaig pensar en entrevistar la meva mare. Així li donaria les gràcies per haver-me donat la vida i podria fer-li un petit homenatge per els 40 anys que ha estat de mestre en diferents escoles de les comarques de Girona.
Però la vida és imprevisible i tota l'emoció viscuda en l'entrevista no és podrà tornar a escoltar. Ha marxat la llum a la ràdio i el tècnic encara no m'ho havia gravat al pen drive. No ho hem pogut recuperar. Ens ha sabut molt greu. Però la vida té aquestes coses, em quedo amb el record d'una bonica hora parlant amb la meva mare.
D'aquí un temps tornarà a venir i farem una entrevista a micro tancat.

Gràcies a tots els que m'heu felicitat!

Tornem el dijous 27 de maig.

Una abraçada gegant i gràcies per ser a l'altre costat!

Imma.

1 comentario:

  1. Vaig pasar una estona innolvidable,el record perdurarà per sempre en el meu cor.Va ser fantàstic,una estona de felicitat.Ets única,genial.Ets feliç i transmets la felicitat als que t'envolten.Un petonàs de ?

    ResponderEliminar